Anna Spånar!

Nu när hela min ateljé är belamrad med kalendrar börjar jag givetvis att tänka på nästa års variant. Har ni några förslag?
Har redan fått förslag på pinuppor. Jag tänker badpojkar, eller årtionden, kanske färger eller djur.
Vad skulle ni vilja se på nästa års kalender?
(jag vet, en smula tidigt att tänka på 2013, innan det ens hunnit bli 2012, men vafan)
Anna Spånar!

Nu när hela min ateljé är belamrad med kalendrar börjar jag givetvis att tänka på nästa års variant. Har ni några förslag?
Har redan fått förslag på pinuppor. Jag tänker badpojkar, eller årtionden, kanske färger eller djur.
Vad skulle ni vilja se på nästa års kalender?
(jag vet, en smula tidigt att tänka på 2013, innan det ens hunnit bli 2012, men vafan)
Lite fler Kalenderflickor!



Nu börjar kalendrarna dyka upp på nätet och det är så himla fint att se och läsa om hur glada de blivit!
Här kan du läsa vad Emily skrivit, här vad Louise skrivit, Emmas urfina text och Karins rim ifall man skulle vilja ge bort en kalender i julklapp, rimmat och klart!
Idag blev jag bjuden på brunch hemma hos min vän Erika. Brunch är det bästa som finns, jag som aldrig äter frukost uppskattar fenomenet brunch extra mycket eftersom jag är hungrig som en gris vid den tiden!
Sen åkte jag och mamma till IKEA och imorgon ska jag möta Emil i Jönköping och gå på vår tredje Melissa Horn konsert.
Lovely!
Lite fler Kalenderflickor!


Nu börjar kalendrarna dyka upp på nätet och det är så himla fint att se och läsa om hur glada de blivit!
Här kan du läsa vad Emily skrivit, här vad Louise skrivit, Emmas urfina text och Karins rim ifall man skulle vilja ge bort en kalender i julklapp, rimmat och klart!
Idag blev jag bjuden på brunch hemma hos min vän Erika. Brunch är det bästa som finns, jag som aldrig äter frukost uppskattar fenomenet brunch extra mycket eftersom jag är hungrig som en gris vid den tiden!
Sen åkte jag och mamma till IKEA och imorgon ska jag möta Emil i Jönköping och gå på vår tredje Melissa Horn konsert.
Lovely!
Anna och Damernas Värld!

Igår fick jag Damernas Värld i brevlådan, i tidningen hade Emma Sundh satt i en lapp så jag följde hennes råd och tadaaaa, där är ju min kalender!
Så himla fint!
Vill ni beställa en kalender så mailar ni till ilebykalender@hotmail.se
En kostar 300 och två kostar 500! Köp en till dig och ge bort en i julklapp vettja!
Igår var jag på vernissage med skatteverket och länsstryelsens konstförening. Det var väldigt roligt och jag har fått en ny bild av konstföreningar. Jag trodde det bara var stela tanter som tittade på finkonst och åt salta pinnar. Så var det verkligen inte och jag kände mig väldigt välkomnad. Så tack för det!

