


Nu är jag hemma från Borås och ett dygn ihop med dom här!
Det kändes precis som om vi pratat varje dag, som om tiden stått still och som vi alltid skulle ses och dansa hela nätterna.
Tyvärr är ju inte det fallet men det spelar ingen roll sålänge jag vet att dom finns där, en kort tågresa bort finns alla dom här fina fina människorna!
När vi stod där på dansgolvet kändes det så himla fint, för en gångs skull kände jag mig inte det minsta ensam längre.
Ni är ta mig tusan världens bästa!
Tack för ett fantastiskt dygn!
Anna gör Borås!

Nu kära vänner, ger jag mig av till Borås. Där ska jag möta upp mitt gamla textilcrew, dricka vin, dansa och bara känna att allting är precis som det brukade vara!
Fy vad härligt det ska bli!
Vi ses imorgon, då är det röstningsdags! Jag är peppad och påläst och väljer med hjärtat och på det som borde vara helt självklart!
Första Dagen på Resten av mitt Liv!


Idag åkte Emil dit!
Jag var så nervös att jag skakade innan (och lite under tiden) men jag tycker ändå att det blev ganska fint (det är ju trots allt bara min andra tatuering!)
Skidglasögonen ska bli i färg sen så fort jag lärt mig lite mer om hur man gör.
Emil var en tålig jäkel och pep bara en enda gång. Duktigt.
Jag försökte vara snäll men det är svårt när man sitter och kör en nål i huden på någon. Snäll går liksom inte riktigt ihop med det.
Efteråt fick jag en flaska champagne (som heter Anna såklart) nu ska vi fira att jag har startat min nya karriär och sen, sen när jag blir riktigt duktig, DÅ ska ni få se!
Anna och Halsbandet!



Jag är egentligen ingen gulligulltjej med kaninnosar och rosetter.
MEN när jag sprang på det här halsbandet på Lindex var jag liksom bara tvungen!
En liten liten bok om Peter Rabbit, så liten men ändå går det att bläddra i den. Sen följde kaninen med av bara farten.
Så himla fint att till och med jag var tvungen att bli lite Alice i UNderlandet frälst.
Men bara för den här gången.
En sån Där dag!

Suck.
Idag är en sån där dag då man bara känner för att gå och lägga sig igen.
Jag är tatueringssugen men det finns ingen maskin ledig, jag försökte göra nästa brev i teckningskursen men det blev inge bra, jag försökte sticka men insåg att jag inte kan sticka.
Ja ni förstår principen.
Så nu ligger jag och glor på massa project runway på datorn och hoppas att morgondagen blir lite bättre än idag.
(fast titta vad fint det blev med lampan! Alltid något)
Anna och Karriären!




Tadaaaaaaaaa!!
Det här var min andra dag i studion och eftersom jag är lärling hos den absolut bästa (och uppenbarligen modigaste) så lät Jojje mig tatuera honom på benet redan nu!
Jag var livrädd och alldeles skakig innan men sen gick det ändå hyffsat bra. Tur jag hade en tålig kund som bara gnällde litegrann.
Så här är den, min första, mycket vingliga, dödskalle!
Jag är hemskt nöjd, trots att linjerna är alldeles darriga, för att vara första tycker jag det är helt okej.
Fast jag har ju inte ett dugg att jämföra med men ändå.
Nu ska jag sätta mig coh skissa på mitt nästa offers tatuering, nämligen Emil!
Du som undrade om jag kunde göra svalor så är svaret ja, jag kan göra det mesta (eller ja, man vet ju inte hur skev den blir men jag kan FÖRSÖKA göra det mesta) och just nu är tatueringarna gjorda av mig i princip gratis, man får dom för att man är modig nog att våga helt enkelt!
