
Jag önskar mig en sån här sjömansmössa! Mest av allt.
Jag provade den minst hundra gånger sist jag var i Stockholm på Beyond Retro, men tänkte (mitt dumma spån) att den kommer jag ju aldrig använda.
Varför tänkte jag så?!
Klart jag kommer! Jag har tusen randiga toppar som behöver hattsällskap och jag är ägare av den finaste sailorklänningen och sailor koftan från Jumperfabriken!
Fasen.
Man borde inte tvivla när man vet att saker är bra.
(bilden hittade jag på NioTillFem-bloggen, men vet inte vem som är upphovsmannen. Ljuvlig är den iallafall)
Anna Testar!
Idag har jag gjort något som fick adrenalinet att skjuta i höjden, som fick min mage att åka berg och dalbana och som fick mina händer att bli alldeles blöta av svett!
Men det var samtidigt sjukt spännande, så himla roligt och framförallt en extremt underlig känsla.
Kan ni gissa vad jag gjort?
(bilder kommer så fort Emil kommer hem med kameran)
Anna och det Perfekta Livet!
När jag ser mitt drömliv framför mig, så tänker jag det ungefär såhär:
Att jag ska må ungefär såhär, liksom luftigt och fritt. Kunna bestämma själv och göra som jag vill.
(bild thecherryblossomgirl)
Sen skulle jag vilja se ut ungefär såhär, liksom bara sådär fin. Så man kan sätta på sig vad som helst, hoppa hur man vill och dansa som man har lust med.
(bild thecherryblossomgirl)
Jag tänker mig att min familj kommer bli ungefär såhär. Helknäpp men har skitroligt ihop. Mamma klär ut sig och pappa gör som han blir tillsagd, även om det innebär att se ut som ett fån och barnen skrattar hysteriskt.
(bild theselby)
Såhär ska vårt hus kännas. Kaotiskt men fint. Som att vi haft roligare saker för oss än att städa, att det är helt okej att dra fram allt man äger om man känner för det. För det går ju alltid att plocka upp det vid ett senare tillfälle!
(bild theselby)
När jag tänker på mig själv ser jag mig alltid i randiga Gudrun Sjödén klänning, raggsockor och kinaskor. Eller byxor som dom här, sådär konstiga att det bara är jag som skulle kunna passa i det. För jag är precis som jag vill.
I mitt eget perfekta lilla liv.
(bild från comeagain)
Kärlekstips?

Jag behöver ert råd!
Jag och Emil har varit ihop i två år om en månad och vi vill göra nått mysigt (detta inkluderar inte gifta sig, skaffa barn eller åka till Ullared tydligen, för det har jag redan föreslagit)
Så vi behöver alla tips vi kan få, någon som vet något mycsigt ställe man kan åka till, nått man kan hitta på eller vad som helst!?
Alla tips är toppen!
Anna om Allting!

Åh jag känner mig som en burk fiskbullar idag.
Sådär mediokert skittråkig.
Solen skiner, jag har en rolig brevkurs på gång och en man som är snygg naken. Ändå känner jag mig som fiskbullarna.
Allt i min garderob är basplagg. Tråkiga jävla tröjor som alla sett bättre dagar.
Men när jag står där i provrummet med nått jättevolangigt och prickigt och sött så vet jag att när jag kommer hem, kommer jag ändå sätta på mig en av de slappa, randiga, urtvättatde BAStröjorna.
Vi tvättade för två dagar sen och tvätten står fortfarande i hallen.
Jag diskade igår och ändå huserar blomflugorna hejvilt i köket.
Jag duschade igår, ändå luktar jag fiskbullar idag.
Uhhh lika bra att somna om, och kanske vaknar jag upp som en fräsch höstbris om en timme eller två?
Då ska jag steka isterband, det är bättre än fiskbullar det (fast skrämmande likt baskläder, fast i matväg)






