Anna sätter Stopp!


Nu kära läsare är det stopp att anmäla sig till kursen, för den här gången! Jag drar säkert igång en till så småningom så ni behöver inte vara ledsna om ni missat.

TACK TACK TACK för att ni är så många som vill vara med och tack för alla fina mail!
Ni är verkligen bäst.

Flera har undrat om det här med skatten och JA, självklart betalar jag skatt på det här! Jag har eget företag och det här går absolut in under det, så nu kan alla andas ut och ta bort mig från svart-listan haha!

Jag skickar ut ett mail till alla som anmält sig senare idag och till alla andra hoppas jag ni kikar in här ändå!

Nu ska jag försöka organisera upp det här, organisation är liksom inte riktigt min starka sida.

Anna och Värnamodagarna!



Jag har haft bästaste Linn här i flera omgångar under värnamodagarna och bättre sällskap får man leta efter. Linn är peppad på allt, oavsett tid på dygnet, månad, år eller väder. Det är skönt.

Man vet att det har varit bra dagar när man vaknar och möts av en vägskylt i korridoren.
Ifall vi skulle få för oss att åka bil eller motorcykel därinne, så vet vi nu att det är förbjudet.

Anna och Kursen, sista delen!


Åh ni är så himla fina när ni tycker det ska bli så roligt, jag känner viss press men jag hoppas att ni ska bli jättenöjda.
Jag tänker ge en del enkla tips och andra kanske lite mer avancerade, har inte riktigt bestämt mig hur jag ska lägga upp det än.
Jag kommer inte avslöja alla mina speciel moves, för lite måste man ju ha kvar men jag ska försöka göra det så inspirerande jag bara kan!

Sista anmälningsdagen är sista augusti, alltså på tisdag så om ni tvekar så får ni skynda på nu för snart smäller det!
Jag skickar ut betalningsuppgifter och kontaktuppgifter och sånt på mailen sen till alla anmälda!

Åh det här kommer bli höstens roligaste upplevelse, tack för att ni är så jäkla inspirerande och BÄST helt enkelt!

Anna och Peppen!


Fasen vad roligt det här ska bli!
Nu är alla medräknade som skrev sin mail, om du inte vill visa mailen så skicka till a_ileby@hotmail.com istället!
Vad ska vi säga, att vi drar igång om någon vecka eller två så hinner jag klura ut hur allt funkar!
Brevlådan i Värnamo kommer svämma över!

Det är ju som sagt Värnamodagarna här just nu och igår kväll insåg jag hur himla lycklig jag är över att bo just här, i världens minsta stad med världens dansgladaste människor!
Det var ett stort öltält, stort som sjutton till och med, det var liveband och folk i ALLA åldrar dansade på borden och stolarna och bjöd upp varann åt höger och vänster! Det va så himla fin stämning!
Vem som helst fick va med och det spelade ingen roll hur man såg ut eller om man kunde dansa, alla dansade ändå, bara för att det är så ohyggligt roligt!

Så då satt jag där på min bänk och sjöng med till nått fantastiskt fånigt och tittade på alla dansade tanter och kände att jag skulle aldrig aldrig vilja vara någon annanstans än just här!

Ikväll blir det en repris för ikväll kommer min PAPPA hit! Hurra!
(bilden ovan är min absoluta favorit på pappa, så jäkla skön! Jättesur fast med guitar hero i handen. Bästa bästa pappa)

Anna och Kursen, del 2!


Gud vad roligt att ni va så intresserade! Nu har jag suttit hela morgonen och försökt koma på roliga saker att skriva i breven!
Är det något speciellt ni vill ha med?
Man behöver inte kuinna ett skit för att vara med, man behöver inga speciella pennor eller så, jag bara tipsar lite allmänt i breven. Det tror jag blir bäst, så slipper alla teckna precis likadant efteråt!
Jag vill bara sporra er att våga testa och hitta er stil å sådär!

Vi gör såhär, att ni som vill vara med skriver er mail i kommentarsfältet så hör jag av mig, vad tror ni om det?
Åhhh det här ska bli så spännande, ska genast skriva ihop första brevet!

Anna är Tillbaka!


Sådär grevar och baroner, nu är jag tillbaka i cyberspace (säger man fortfarande så?)igen!
Nu kan jag också glatt äntligen stoltsera med att jag ska bli faster! Hurra!!

Här kommer en dagens, jag tecknade en modell men jag tyckte hon gjorde sig bättre utan hår så så fick det bli!
Imorgon ska jag visa er allt fint jag fyndat på antikmässan!
Nu ska jag laga mat med min man och visa honom ett finfint sätt vi ska göra en väggmålning i nya lägenheten!